Alla inlägg den 29 september 2010

Av pandorasblogg - 29 september 2010 11:44

Har inte skrivit på ett tag....inte mått bra, så mycket med allt :( ingen sol som lyser på oss...pengarna räcker inte hur mycket jag än vrider och vänder på allt :( jag vet inte vad jag ska göra....storkillen har flyttat hemifrån, han har börjat gymnasie på annan ort (så glad för hans skull, jag är så stolt) men nu har jag 2 hushåll som måste betalas m.m och jag är ensam och får ingen hjälp från pappan....han tycker det räcker med underhållet han ger, men vad är 1275kr, det kostar så mycket mera, tyvärr....men det vill han inte förstå. Ringde fam.rätten ang. detta, men de säger att de inget kan göra, vill han inte lägga mera pengar så vill han inte är svaret jag får från dem....MEN HERRE GUD!!!!! vi har juh gemensam vårdnad, innebär inte det att vi ska hjälpas åt, min ekonomi klarar inte att bekosta allt....VAD FAN SKA JAG GÖRA????  så jävla orättvist det känns på något vis....varför ska allt läggas på mej....pojken måste ju må bra, ska han behöva sluta skolan bara för att jag inte har råd själv, ELLER VAD??? ja gud, jag vet inte vad jag ska ta mej till.....så jävla ledsen i dag....PANDORA...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards