Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Barnen i centrum.....

Av pandorasblogg - 24 juli 2010 19:42

Ja, det heter ju så vackert....men hur är det i verkligheten...Jag vet, för jag har fått erfara detta...Jag har legat i vårdnadstvist i över 2 år....kämpandes, gråtandes, slitandes, frustration över att inte kunna hjälpa mina barn att få må bra...inget har varit för barnens bästa i denna mardrömslika tvist....ingen förståelse, ingen stöttning.....vart fan e hjälpen när man behöver den som mest????? det finns ingen, jo, för den som ljuger och inte är sann, DEN FÅR... så har det varit i mitt fall och säkert finns det många som känner igen det.....Min ex man, barnens far, en missbrukare (syntes inte utanpå, hade jobb, ingen "lodis") såååå duktig på att manipulera vem som helst, han charmade in sig hos tanterna på familjerätten, så en av dem var vittne åt honom i vår sista rättegång.....HA!!! de som ska representera barnen. Gjorde dom det? svar NEJ! inte ett dugg...barnen och jag hade inte en chans att vinna, tala om frustrerande. Storkillen som är 16år har ingen myndighetsperson lyssnat på, inte ett jäkla dugg. Han vill inte träffa sin pappa, han vill heller inte att pappa har vårdnaden (för att pappa har svikit honom så många ggr. för att hans pappa har varit så psykiskt elak mot honom) lillpojken som nyss fyllt 6 år har inga myndihetspersoner heller lyssnat på, visst han är liten, men han har börjat göra motstånd när han ska till pappa (jag blir så orolig, jag har ingen chans att kunna beskydda honom när han är hos pappa) han har börjat gå i sömnen, som han aldrig förr har gjort, han springer runt, gråter och roppar efter mej, så förtvivlad är han... mitt lilla barn, hur ska jag kunna hjälpa när myndigheter inte vill se, förstå och fatta att detta skadar barnen......jag har inget förtroende för dessa mydighetspersoner.....usch, jag blir så arg och ledsen så nu måste jag sluta och skriva för en stund.....nästa inlägg jag kommer fortsätta med är: hur jag tvingades att säga upp min fasta tjänst pga. att dessa satans myndighetspersoner inte kunde hjälpa mej och barnen.....

Ta vara på er där ute och se till att kämpa för barnens rätt att få leva ett harmoniskt och drägligt liv.....i trygghet och säkerhet....PANDORA..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pandorasblogg - 29 september 2010 11:44

Har inte skrivit på ett tag....inte mått bra, så mycket med allt :( ingen sol som lyser på oss...pengarna räcker inte hur mycket jag än vrider och vänder på allt :( jag vet inte vad jag ska göra....storkillen har flyttat hemifrån, han har börjat gymn...

Av pandorasblogg - 18 augusti 2010 13:42

Jag älskar er så högt....jag kommer aldrig att sluta kämpa för att ni ska få det bra, känna trgghet och lugn...jag är så arg på myndiheter och tingsrätt som inte kan förstå hur illa dom gör er med de beslut dom fattat....inget av det är för barnens b...

Av pandorasblogg - 15 augusti 2010 15:48

Känner mej helt slut....hur länge ska man orka??? Träffade mina anhöriga häromdagen, hade inte träffat dem på länge (dom bor långt från mej och barnen) dagen efter ringde min mamma, hon lät orolig, hon frågade hur jag mådde....ville inte göra henne m...

Av pandorasblogg - 2 augusti 2010 20:24

Finns det någon som provat på det här med betalda undersökningar, gärna utländska???? har provat svenska, men de betalar så lite..... ...

Av pandorasblogg - 2 augusti 2010 20:18

Som man kan söka som ensamstående mamma.....jag har en son som ska börja på gymnasiet på annan ort och jag oroar mej för hur det ska gå ekonomiskt.....   Hoppas på svar!!!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards